Jeg er med 2017

Over 300 000 inne til ny forsterkning

Brynild Gruppen og en privatperson er blant de som gir 25 000 kroner hver til "Jeg er med" - og totalen er nå godt over 300 000 kroner!

Ved opptelling fredag 27. januar lunsjtid er beløpet til "Jeg er med" nå oppe i 321.500 kroner.

Vi ønsker alt det beste for klubben og bidrar med 25.000 kroner til ny forsterkning til laget. Vi ser frem til en spennende sesong!

— Brynild-Gruppen

Brynild-Gruppen følger Værste, Terje Formoe og Gudmund Kjærheim og gir 25.000 kroner til kampanjen. Det gjør også en annen privatperson, Ivar Krafft. Men bredden og engasjementet favner bredt - og styrken i aksjonen ligger i at så mange kan bidra selv med bare et lite beløp.

Her ser du alle som har bidratt med minst 250 kroner!

- Vi ønsker alt det beste for klubben og bidrar med 25.000 kroner til ny forsterkning til laget. Vi ser frem til en spennende sesong, sier Brynild-Gruppen og Jon Brynildsen - som oppfordrer flere til å stille opp og løfte FFK opp og frem.

Slik kan du bidra:

• kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
  • via mCash på denne link: http://mca.sh/s/MzSBt/m/48946
  • via Vipps nr 12460
  • direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189
  • ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

Dette er kriteriene trenerne ser etter:

• Sentral midtbane eller midtstopper
  • Erfaren, med lederegenskaper
  • Fersk spillererfaring fra høyere nivå
  • Helst et potensielt fremtidig salgsobjekt

Du bidrar også ved å kjøpe sesongkort!

Sesongkortsalget er en av klubbens største og viktigste inntektskilder. Det gir oss forutsigbarhet og definerer noe av hvor mye FFK kan satse i årets sesong. Med sesongkort får du fast plass på våre 15 seriekamper, men betaler for maks 12 kamper sammenlignet med å kjøpe enkeltbilletter.

Her kjøper du sesongkort!