Dette er troppen som drar til Skien

I morgen reiser følgende 18-mannstropp til Skien for å møte det som mest sannsynlig blir et godt besatt Odd 2.

Per-Mathias Høgmo og temaet hans har hatt nesten samtlige spillere å velge mellom til den 19. serierunden i årets sesong.
Kun Thomas Rekdal er utilgjengelig ettersom han er med G17-landslaget på turnering i Sverige.

Forrige gang vi møtte Odd sine rekrutter i våres så stilte Skienslaget med 9 av 11 i startelleveren fra a-troppen, da vant vi til slutt 2-0 etter en relativt jevnspilt affære.
Odd sine startoppstillinger i Postnord-ligaen varierer kraftig, men etter rapportene å dømme så kommer Odd også denne gangen til å sende et meget slagkraftig lag for å møte FFK.

Lett er det uansett aldri på Skagerak Arena, og vi gleder oss til en god utfordring!
Gutta skal definitivt legge ned de samme voldsomme løpemeterne, den samme enorme innsatsen og gå inn i kampen med den samme herlige lagmoralen som de alltid gjør!

Følgende 18 er med i troppen:

Håvar Jenssen, Aleksander Karstensen, Filip Westgaard, Mads Nielsen, Mislav Leko, Tomas Lopez Borgersen, Leonard Getz, Ludvig Begby, Rocky Lekaj, Joona Veteli, Håvard Åsheim, Sakari Mattila, Oscar Lopez Borgersen, Youssef Chaib, Eirik Mæland, Kjell Rune Sellin, Andreas Aalbu og Tim Nilsen.

Kampstart i Skien er 16:00 - Håper vi ses for å støtte gutta!