BYTT TIL ØSTFOLD SIKKERHET - STØTT FFK MED 600,- I ÅRET

Vår nye partner stiller med prisgaranti for å få deg med på laget!

- Om du allerede har alarm i huset, eller på din bedrift, tar vi oss av alt det praktiske. Du betaler ikke noe før gjenstående bindingstid er ferdig. Østfold Sikkerhet tar ned gammelt utstyr og monterer nytt der det trengs. Har du ikke alarm i dag vil vi montere et nytt kostnadsfritt og du betaler kun for tilknytning, sier salgsansvarlig Paul Pedersen i Østfolds sikkerhetsservice.

600 kroner til FFK
Som en del av det nye partnerskapet med FFK, ønsker Østfold Sikkerhet nå å tilby alle supportere en flott alarmpakke med prisgaranti som i tillegg sikrer klubben 600 kroner årlig.

Sikkerhetsselskapets nye alarmpakker for privatbolig inneholder markedets nyeste SMARTHUS-løsninger der man kan koble til lysbryter, kaffetrakter, varmeovn og lignende med en app. Brannvarsling følger også med.

Vi gir og samme avtale til bedrifter!

Østfold Sikkerhet ble etablert i 1993 og har over 25 år levert produkter og tjenester innen sikkerhet i hele Østfold. Lokale vektere blir brukt.

Jeg støtter FFK-skilt
Om du går på en avtale med Østfold Sikkerhet, får du i tillegg til en god pris med prisgarantien, ikke dyrere enn det du betaler i dag, få fri montering og hjelp med oppsigelse fra eventuell tidligere avtale. Østfold Sikkerhet vil og tilby et eget lite skilt som settes under deres hovedskilt med alarm.

Disse henges opp utenfor huset eller bedriften. "Jeg støtter FFK" vil det stå under skiltene. En fin, liten greie!

Interessert i gratis befaring eller å gå på avtale?

Kontakt:
Paul Pedersen