Bli med på 3v3 turnering på Stadion!

Søndag 16. juni arrangerer vi den store barnefesten på Fredrikstad stadion - Påmeldingen er åpnet!

Lervik IF og Fredrikstad FK har gleden av å invitere til 3v3 turnering for jenter og gutter i 5 - 13 år på Fredrikstad stadion. Sammen skal Lervik IF og Fredrikstad FK legge til rette for stor fotballaktivitet på stadion!

3v3 spilles på små mål uten keeper. Banen er 21x13m med nett som vant. Det gir mye ballkontakt, effektiv spilletid og mange mål.
Alle lag som deltar kan forvente å få minimum 5 kamper. Kort sagt mye fotballglede for barna.

Påmeldingsavgift: 600kr/lag (3 spillere + 1 innbytter). Ved mange påmeldinger fra samme klubb gir vi gode rabatter. Påmeldingsfrist er 01. Juni 2019

All påmelding og spørsmål vedrørende turnering gjennomføres av vår samarbeidsklubb Lervik IF.

Påmelding gjøres via www.ffk3v3.no eller www.3v3.no.

Invitasjon - Flyer

Baneoversikt på 3v3