Billettinfo til FFK - KFUM

Her finner du billettinfo til hjemmekampen mot KFUM i kvalifiseringen. Enten du har sesongkort eller ikke, eller om du har lyst på en VIP-Billett så er dette artikkelen å klikke på!

Kvalifiseringskampene mot KFUM spilles de to neste lørdagene.

KFUM - FFK Lørdag 03. november klokka 14:00
FFK - KFUM Lørdag 10. november klokka 17:00

Sesongkort
Til denne kampen gjelder ikke sesongkortet ditt, men plassen din er reservert frem til og med tirsdag 06. november klokka 16:00.
Dersom du skal ha billett til kampen på ditt faste sete så må du bestille her: Sesongkortholder - Kjøp billett her!

Dersom du ikke ønsker å gjøre dette på nett, så kan du besøke følgende steder:

- FFK sin administrasjon (10:00 - 16:00 alle hverdager)
- Aristokraten
- Fredrikstad Kino

Billetter
Til alle andre så er det vanlige billettsalget åpnet.
Vi har billetter til voksen fra 80,- kroner, og billetter skaffer du deg aller enklest på nett her: Billetter FFK - KFUM

Du kan også kjøpe billett på følgende steder:

- FFK sin administrasjon (10:00 - 16:00 alle hverdager)
- Aristokraten
- Fredrikstad Kino

VIP-Billetter
Har du lyst på en god middag i forkant av kampen og dessert i pausa? Da kan en VIP-Billett være tingen.

VIP-Billett koster 495,- og inkluderer middag, dessert og billett på Værste-Tribunen.

Bestill VIP-Billett ved å kontakte Lars Petter Brovold på [email protected]

Lagtilbud
Med dette tilbudet får alle spillerne på laget ditt billett til FFKs kamper på Stadion til kun 50 kroner per person!

Tilbudet forutsetter felles bestilling for laget gjennom skjemaet under, og billettene hentes og betales samlet.
Det er også mulig å bestille for større grupper på tvers av lagene i klubben.

Bestill her: Lagtilbud FFK - KFUM

SAMMEN ER VI STERKE!