Billettinfo før FFK - Bærum

Lørdag er det ny kamp på Fredrikstad Stadion, her er infoen du trenger dersom du skal skaffe deg billett!

Neste serierunde er bare 2 dager unna, denne gangen er det årets første lørdagskamp på Stadion.
Motstander i den 16. serierunden er Bærum, laget vi jobbet oss til en uavgjort mot på bortebane i våres, nå er det opp til oss å vise at laget har utviklet seg siden den gang!

FFK-Vorspiel og Allsang på Værste
Kampen mot Bærum er ikke det eneste som skjer denne dagen.
Det er BYlørdag og Fredrikstad Triathlon i byen, mens på Værste utenfor O'Learys blir det FFK-Vorspiel før FFK-Bærum og Allsang på Værste etter kamp.

FFK-Vorspielet har gratis inngang og starter 15:30 og varer fremt til kampstart, mens Allsang på Værste starter opp i etterkant av kampen.

Kjøp billett
Det er allerede begynt å selges bra med billetter til lørdagens kamp, i skrivende stund er det solgt 3150 billetter. Etter søndagens herlige publikumsfest er nå tilskuersnittet vårt etter 7 hjemmekamper imponerende 4957! Klarer vi å øke snittet mot Bærum? Du kan skaffe deg din billett på følgende steder:

Ticketmaster
Kjøp billett på nett, da følge du denne linker her: Kjøp billetter her!

Aristokraten
Kjøp billetter samtidig som du skaffer deg flotte supperterartikler hos den nyåpnede supporterbutikken Aristokraten.
Butikken er åpen fra 12-18 på hverdager og 11-16 på lørdag.
Butikken finner du i Glemmengata 2, også kjent som "Det glade hjørnet".

Fredrikstad Kino
Kinoen selger også FFK-billetter, og her er det åpent alle dager fra 11:30.

FFK sin administrasjon
Billettsalg er bemannet i FFK sin administrasjon fra 10-16 alle hverdager.

Billettluka
Det er selvsagt også mulig å kjøpe billett på kampdag utenfor Stadion, billettluka åpner alltid 2 timer før kampstart.

NB! Bortesupportere
For dere som kommer fra Bærum så er Felt L satt av til dere. Velkommen til Fredrikstad Stadion!

Foto: Trine Sirnes