Årets nest siste rekruttkamp på Stadion

4 kamper gjenstår i 4. divisjon, den nest siste hjemmekamp er en solid utfordring mot gode Borgen.

Rekruttene har en flott sesong å se tilbake på, og spesielt sommer og høst har vært vanskelig å finne noe trekk på.
15-1-0 på de siste 16 kampene er ellevilt, og det unge laget håper å fortsette formen hele veien inn.
Første hinder i innspurten er Borgen. Laget fra Borgenhaugen i Sarpsborg er et solid lag som henger med godt opp på øvre halvdel.

Borgen er det ene laget som har klart å plukke poeng på rekruttlaget siden slutten av mai. Borteoppgjøret mot Borgen endte nemlig 1-1.
Borgen ligger i øyeblikket på en 5. plass, men har kort vei opp til Råde på plassen over, mens Rakkestad jager like bak.
De brunkledde kommer fra to seire mot to av bunnlagene de siste to ukene. SFK og Borgar har blitt beseiret med henholdsvis 4-2 og 3-1.

Flere av FFK sine a-lagsspillere er akkurat igang med full trening og står derfor over denne kampen.
De som er med fra a-troppen er Karstensen, Viitikko, Leo Olsen og O. Lopez.
Begby, Lekaj, Sellin og Mattila er ute med velkjente skader, mens Leo Getz, T. Lopez og Chaib er nettopp tilbake i full trening og matches forsiktig for ikke å få tilbakefall.

Johansson, Agri, Bech Hermansen, Øren, Johansen, Koko, Dehn, Tveter Arnesen, Stokke, Lervik, Vestby og Barakat er med fra juniortoppen.

Kampstart på Stadion er 19:30 - Vel møtt!