ÅPENT PRØVESPILL FOR JR-LAGET TIL FFK

Lørdag 10.november kl.10.00 på Fredrikstad Stadion er det åpent prøvespill for Jr-laget.

Treningen er for alle spillere født i 2000, 2001 eller 2002 som har ambisjoner om å spille fotball på toppnivå. Påmelding sendes til Jr-trener [email protected] med følgende innhold:

Navn:
Født:
Klubb:
Posisjon:
Kontaktinfo (tlf og mail)

Skriftlig godkjennelse fra nåværende klubb må sendes på mail eller taes med på trening

FFK ønsker å gi det beste trenings- og kamptilbudet i Østfold for spillere i alderen fra 16-19 år, med formål om å bli toppspillere. I FFK skal utviklingsavdelingen ha et stort fokus på individuell utvikling.

Siden 2013 har hele 12 lokale jr-spillere debutert på A-laget, og nå har du sjansen til å bli den neste!

Hovedmålet med jr-laget er å profesjonalisere spillerne ved å dyrke spisskompetanse, fysiske egenskaper og bedre prestasjons-mentaliteten. Og på den måten legge forholdene til rette for at spillerne kan ta steget opp på A-laget og takle profflivet.

Kamparena for Jr-laget i 2019 blir Interkrets A.

Vi håper at alle aktuelle spillere benytter seg av denne muligheten!