G17 landslagsspiller Anas Farah.

Anas og Thomas tilbake etter vellykkede landslagsopphold

Anas Farah og Thomas Rekdal har den siste drøye uken vært i Spania og spilt landskamper, begge kommer tilbake med debuter og flere kamper i beltet.

Anas Farah debuterte denne samlingen for G18-landslaget, og noterte seg for spilletid i alle tre kampene.
Anas har med det samlet 25 ungdomslandskamper så langt for G15 til og med G18.

Anas hadde en frisk prestasjon for a-laget mot Kråkerøy med seg i bagasjen til Spania, og kommer tilbake med enda flere gode opplevelser mot Skeid.

Thomas Rekdal fikk sin debut for G17 på sin samling, og var i tillegg kaptein i to av tre kamper.
Thomas spilte den første og den siste av i alt tre kamper, og noterte seg for to mål i den siste kampen mot Sverige.
Thomas skal snart i aksjon for landslaget igjen når de skal kjempe om billett til EM i siste og avgjørende kvalik-runde i mars.
Totalt er Thomas oppe i 22 landskamper for G15 til og med G17.

Vi gleder oss over fremgangen til unggutta våre, og ser frem til å ha de tilbake i aksjon for FFK mot Skeid, før de igjen skal ut av landet når a-laget setter kurs mot Tyrkia og treningsleir med kamper mot Roskilde og Zenit.