Anas er med!

Anas Farah Ali har forlenget avtalen sin med FFK og spiller også kommende sesong i rød og hvit drakt!

Anas har vært i FFK siden han kom fra Trosvik etter 2013-sesongen.
De siste par årene har vært frustrerende for unggutten som har slitt med skader. 2017-sesongen ble ødelagt av en kneskade, men litt om litt har han jobbet seg tilbake og i vinter har han spilt de siste 5 treningskampene fra start.

I dag signerte G18-landslagsspilleren en ny avtale som gjør at han spiller også 2018-sesongen i FFK.

I Anas har vi en spiller som har spisskompetanse i forhold til å utfordre med ball, og dermed skape ubalanse hos motstander. Etter å ha vært forfulgt av skader de siste to årene er han nå frisk og i full utvikling, det blir veldig spennende å se han i år. Vi er glade for å ha han med videre.

— Per-Mathias Høgmo - Hovedtrener FFK

Anas debuterte for a-laget som 16-åring i 2016, og har så langt samlet sammen 25 landskamper for Norge fra G15 til G18. Nå håper han denne sesongen blir en opptur for FFK.

Jeg gleder meg til fortsettelsen på Høgmo-prosjektet, og jeg har veldig tro på at laget blir bra i år! Jeg er også veldig glad for å være i klubben i år også.

— Anas Farah Ali

Vi er glade for at Anas er med videre og håper både han og laget får en god sesong!