Terje Høili og Joacim HEier

Her er FFKs hovedsponsor 2017

Terje Høili - en av FFKs største økonomiske bidragsytere gjennom historien blir ny hovedsponsor på drakta i 2017-sesongen.

På en pressekonferanse tirsdag ble FFK-drakta med Terje Høili-logoen på fronten presentert - og med det er hovedsponsor for 2017 sikret.

- Det går på kjærlighet til klubben. Jeg er en av dem og som kan og vil bidra, sier Terje Høili selv. Og sender en klar oppfordring til øvrige store bedrifter i byen om å stille opp for klubben.

- Firmaer som driver godt og tjener gode penger burde bidra mer, sier Høili.

- Prosessen med å lande ny hovedsponsor startet på senhøsten, og tross flere gode og omfattende dialoger kom man ikke i mål med en langsiktig avtale. Man begynner snart å gå tom for superlativer om Terje Høilis bidrag til FFK, men vi er veldig glad for at han nå bidrar igjen på denne måten. Han har allerede stilt opp på finansiering av nye spillere tidligere i vinter, og vi tror både klubb og supportere vil være stolte av å ha Terje Høili på drakta i årets sesong, sier daglig leder Joacim Heier.

Det er ikke første gang Høili er hovedsponsor på FFK-drakta. Det var han nemlig også i 2003 - året FFK rykket opp!
- Det var da vi gikk fra mørket til lyset. Kanskje kan vi få en positiv effekt i år også, smiler Høili selv.

Med avtalen sender Høili og klubben også en sterk oppfordring til næringslivet i distriktet om å stille opp for at klubben skal kunne ta nye steg. Klubben har dialog og signert flere nye samarbeidspartnere i vinter, men ønsker enda flere - små som store - med på laget.

Er du interessert i å ta en prat for din bedrift? Kontakt oss på [email protected]

Kjøp sesongkort i dag på sesongkort.fredrikstadfk.no