Tung uke for guttelaget

Med fire kamper på ni dager er guttelaget inne i en tøff periode. De to første kampene har endt med to tap.

Lørdag tapte G16 prestisjekampen mot Sarpsborg 08 på bortebane i serien. Den kampen endte 1-0 til vertene. Tirsdag kveld var det Vålerenga i NM-kamp hjemme på stadion. Det ble en tøff affære, hvor våre gutter gikk på et 0-4 tap.

- I Vålerenga møtte vi et av Norges beste lag og får et bevis på at vi har et stykke igjen dit. På dette nivået blir vi straffet voldsomt for personlige feil. Gutta gjorde det de kunne, men akkurat nå er Vålerenga et bedre lag enn oss, forteller trener Magnus Pettersen.

Det er bare å brette opp ermene. To nye kamper venter denne uka. Fredag er det Stabæk hjemme i serien, før vi tar i mot Gjelleråsen i 8-delsfinalen i Adidas Cup på søndag.