Storseier for guttelaget

Det virker som høstformen har satt seg for guttelaget. Onsdag ble Drøbak-Frogn beseiret hele 5-1.

Men våre G16-gutter fikk en verst tenkelig start på kampen. Allerede i første spilleminutt fik gjestene fra Drøbak straffe, som de scoret på. Men siden så vi ikke motstanderen i vår egen 16-meter resten av 1. omgang. I stedet kjørte vi over motstanden og Samuel Skarnes Gray lagde ekte hat-trick i løpet av 18 minutter! 3-1 til pause.

2. omgang ble noe jevnere. Men vår egen keeper, Isak Strandin, ble kun satt på en skikkelig prøve. Men den rettet han mesterlig. I siste halvdel av omgangen scorer vi ytterligere to mål ved innbytterne Daniel Willadsen og Leo Hermansen.

Gratulerer til 2004-gutten, Jonas Paus fra Råde IL, som debuterte som innbytter i denne kampen.

Guttelaget har hatt en god start på høstsesongen med seire over Asker og Drøbak-Frogn i serien, samt seier over Fyllingsdalen i Adidas Cup. På lørdag venter tøff motstand, da vi møter Vålerenga på Valle.

Disse spilte mot Drøbak-Frogn:

Isak Strandin

Nicolay Haug
Tage Johansen
Herman Tveit-Reffsgård
Noah R. Olsen

Pawel Chrupalla
Eivind Luktvasslimo
Aram Khalid
Ruben Larsen
Samuel Skarnes Gray

David Buhinja (kaptein)

Også benyttet: Jonas Paus, Daniel Willadsen, Leo Hermansen og Fredrik B. Hansen.
Ikke benyttet: Tage Løining og Petter Eiken.