Guttelaget ute av cupen

Vålerenga var hakket sterkere da G16 møtte til NM-kamp på Valle onsdag kveld. Hjemmelaget vant 5-0.

- Vi trenere er stolte over innsatsen til gutta. Vi går ut i høyt press fra start i håp om en tidlig ledelse. Vi er veldig nære, men i stedet scorer Vålerenga på en dødball og vi detter litt etter dette, forklarer trener Magnus Pettersen.

FFK taper for et bedre lag. Guttelaget hadde en vanskelig inngangen til kampen og starter fem 02-spillere. Det gjorde ikke oppgaven enklere.

- Vi gir bort altfor enkle mål. Men dette skal gutta ta lærdom av og komme sterkere tilbake, påpeker Pettersen.

Årets Norgesmesterskap er med dette over for guttelaget. Neste kamp er bortekamp mot Oppsal i Interkrets tirsdag 13. juni.

Disse spilte mot Vålerenga:

Nicklas Lagesen

Oscar Jansson
Oscar Øren
Noah B. Hermansen

Mikael Engsmyhr
Daniel Willadsen
Thomas Rekdal
Magnus K. Johansen
Micael Lervik

Leonit Seferaj
David Buhinja

Også benyttet: Fredrik Bendvold Hansen, Ariya Agri, Noah Rene Olsen, Oliver B. Askland og Hojat Mohamadi.

Gule kort: Leonit, David og Micael L.