God start på høstsesongen

Guttelaget fikk en god start på høstsesongen da Asker ble slått på bortebane.

Gutta var på fra første spark på ballen. Allerede etter fire minutter scorer Fredrik B. Hansen. Og Eivind Luktvasslimo øker til 2-0 fem minutter før pause.

Asker var ikke helt borte de heller og kunne fort ha redusert til 2-1. Men i stedet øker FFK ledelsen til 3-0 ved kaptein Daniel Willadsen. Asker får sin redusering med 20 minutter igjen. Men i stedet for å lage spenning i kampen, så øker FFK til 4-1 med 10 minutter igjen. Luktvasslimo scorer igjen.

- Alt i alt en god prestasjon av oss på bortebane. Spesielt gledelig er det at det er de offensive spillerne hos oss som scorer målene, forteller hovedtrener Sindre Rekdal.

Guttelaget tyvstartet på høstsesongen. Med denne seieren er gutta nå opp på 2. plass i Interkrets. Øvrige lag spiller til helgen. Neste kamp for oss er hjemme mot Drøbak-Frogn lørdag 18. august.

Disse spilte mot Asker:

Ole Langbråten

Tage Løining
Petter Eiken
Tage Johansen
Noah R. Olsen

David Buhinja
Markus Skontorp
Leo Hermansen
Eivind Luktvasslimo
Fredrik B. Hansen

Daniel Willadsen (kaptein)

Også benyttet: Pawel Churpalla, Herman Tveit-Reffsgård, Nicolay Haug og Aram Khalid.