FFK G16 i England 2016 og møter Wigan

FFK G16 slo Wigans unggutter

FFKs guttelag er på langhelg i England. Torsdag tok de en overbevisende seier mot Wigans G16-lag.

Onsdag kveld kom FFK-troppen til Liverpool via Manchester. Allerede neste morgen ventet første treningsøkt, vel og merke en lett økt før treningskamp mot Wigan G16 ventet på ettermiddagen.

- Dette Wigan-laget slo Stoke og Newcastle sist uke. Vi blir kjørt på tempo og fysikk første 20 minutter, men kommer oss inn i kampen og tar ledelsen 1-0. Etter dette er vi klart best og vinner fortjent 3-1 mot Wigans toppet G16, forteller trener Magnus Pettersen.

Said Barakat scoret to og Benjamin Gangfløt ett i kampen.

Torsdag kveld ser laget kamp på Old Trafford, fredag venter trening på Evertons treningsfelt der FFK er spesielt invitert. Ny kamp venter så i Wales senere.